.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد. نماز جماعت در کشور ما ورشکسته و در حال رسیدن به آخر خط است !
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: پیش از محرم عده‌ای پیام‌هایی ارسال می‌کردند، که در جلسات عزاداری شرکت نکنید و سیاه‌ نپوشید، اما مشاهده می‌کنید که حضور مردم چند برابر شده است. واکنش انصاریان به کمپین سیاه نپوشید و در جلسات محرم شرکت نکنید+ فیلم
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: پیش از محرم عده‌ای پیام‌هایی ارسال می‌کردند، که در جلسات عزاداری شرکت نکنید و سیاه‌ نپوشید، اما مشاهده می‌کنید که حضور مردم چند برابر شده است.(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...(يادداشت)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟ جرم خدا چیست که با بی‌حجابی با او لج می‌کنید؟ ؛ این لجبازی به درد مردم هم نمی‌خورد | خدا در قیامت کباب پزی ندارد | خدا صدای یک گروه را نمی‌شنود
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟(ادامه)
واکنش اینستاگرامی آیت‌الله آملی به اظهارات شیخ انصاریان
صفحه اینستاگرامی منتسب به آیت‌الله جوادی آملی استوری جدیدی گذاشت.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ توصیه شیخ حسین انصاریان به نامزدهای انتخابات
شیخ حسین انصاریان در توئیتی به کاندیداهای انتخابات توصیه ای کرده است.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
حمله سید جلال حسینی به عیسی آل کثیر
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباه بچگانه عیسی آل‌کثیر باعث شد تیم به مشکل بخورد و تحت فشار قرار بگیرد. (ادامه)
پیروزی سخت استقلال مقابل نساجی/ انتقام «فکری» از تیم سابق!
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر موفق شد به سختی تیم نساجی را شکست بدهد و صدر جدول را از آن خود نگه دارد. این برد برای محمود فکری سرمربی آبی‌ها هم حیثیتی بود.(ادامه)
عکس/ چه کسی بر پیکر علی انصاریان نماز خواند
شیخ حسین انصاریان عموی علی انصاریان بعد از ورود به بهشت زهرا، بر پیکر برادرزاده خود نماز خواند.(ادامه)
تراکتور - پرسپولیس؛ دیداری تحت تاثیر درگذشت انصاریان
هفته چهاردهم لیگ برتر از امروز با دو بازی آغاز می‌شود که در دیداری حساس تراکتور میزبان پرسپولیس است. این مسابقه تحت تاثیر علی انصاریان پیشکسوت پرسپولیس است که روز گذشته دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
درخواست صفحه اینستاگرام شیخ حسین انصاریان از مردم
صفحه اینستاگرامی منتسب به شیخ حسین انصاریان برای شفای همه بیماران و همچنین شفای علی انصاریان دعای خیر کرد.(ادامه)
عکس/ استاد انصاریان از بیمارستان مرخص شدند
حجت‌الاسلام حسین انصاریان که مدتی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء به علت ابتلا به کرونا بستری بود، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
عکس/ تصویری جدید از شیخ حسین انصاریان روی تخت بیمارستان
حسین انصاریان خطیب مشهور به علت ابتلای به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
ماجرای رقص زنان در کربلا جنجالی شد +عکس
افتتاحیه مسابقات فوتبال غرب آسیا در ورزشگاه کربلا برگزار شد، اما اجرای رقص و موسیقی توسط زنان دراین مراسم، واکنش شدید مقامات مذهبی و سیاسی در این کشور را به دنبال داشته است.(ادامه)
نخستین سالگرد ابو شهدا حاج حسن عبوری در حسینیه رضویه ساری
نخستین سالگرد رحلت ابوالشهدا زنده یادحاج حسن عبوری باسخنرانی استاد شیخ حسین انصاریان و مداحی حاج محمد رضا بذری در حسینیه رضویه شاهزاده حسین ساری برگزار شد.حاج حسن عبوری، پدر شهیدان قاسم، حجت الله و محمد علی سال گذشته پس از تحمل مدت‌ها بیماری در بیمارستان شفا ساری درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد. گیلان در پس‌ کوچه‌های انقلاب(يادداشت)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد.(ادامه)
تاریخچه دیدار های استقلال و پرسپولیس در 50 سال گذشته
تیم های استقلال و پرسپولیس تاکنون 87 بار به مصاف هم رفته اند که استقلال 26 برد و سهم پرسپولیس 22 برد بوده است همچنین 39 بازی هم به تساوی رسیده است. (ادامه)
پاسخ حضرت زهرا (س) به درخواست عیادت قاتلانش
(ادامه)
فضیلت و اعمال نیمه شعبان
شب و روز نیمه ماه شعبان را فضیلت و اعمالی در پی است که در متن زیر آمده است.(ادامه)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است. علی اکبر(ع)، الگوی ایمان، ادب و شجاعت(يادداشت)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است.(ادامه)
هجدهمین سالگرد آیت الله روحانی در بابل برگزار شد
هجدهمین سالگرد مرحوم آیت الله هادی روحانی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران عصر امروز شنبه در مدرسه صدر بابل برگزار شد. (ادامه)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است. برکات حضور امام رضا در ایران(يادداشت)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است.(ادامه)
پدر، پسر و نوه حجت‌الاسلام حسین انصاریان در یک قاب
تصویری از پدر، پسر و نوه حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.